Wednesday, April 22, 2015

About that Burger...

Wow, it's been a while since my last post and I didn't even realize!
Here's what I've been up to.
I took a trip to Harajuku with my friends to once again indulge in a nice big burger to satisfy my cravings and to keep me sane in my busy schedule. The time was still a bit early for dinner so we stopped by at Forever 21 to browse around. Like always, I tried out all the sunglasses and hats that I saw.
 
ちょっと久しぶりになってしまってごめんなさい。
今空きコマでちょっと時間があるので 最近の出来事を紹介します。
先週友達と三人でまたまたハンバーガーを食べに行こうということで原宿に行ってきました。
夜ご飯を食べるには少し早かったので、Forever 21で時間をつぶしました。
相変わらずサングラスと帽子に目が行ってしまいます。
 








On eof my friends decided on a whim to get some new piercings.
Here's my other friend and me waiting for her at the clinic.
 
とっさに決めたことなのですが、友達のひとりがピアスをあけることにしました。
待ち時間の間に一枚。

And the end results?
She opened the upper two on the lower three as well as another one on the other ear.
Lookin' pretty good.
 
開けたのは下の三つのうちの上の二つです。
その他にももう一つの耳にもう一つあけました。
とてもお似合いです。
 

 
It does not matter how late it is. It is always time for a good burger.
Yumm.
 
終わった頃にはもう8時過ぎてましたが、ハンバーガーを食べました。



 


 




No comments:

Post a Comment