Tuesday, August 4, 2015

Summer BBQ

I've had a lot of free time to spend time with friends since the end of last month when I officially stopped going to practice to prepare things for study abroad. I've been meeting up with so many people and it's been a wonderful summer break so far. Yesterday, I had a BBQ with my teammates and I had a blast. They surprised me with a T-shirt and an album with messages from everyone and I just felt extremely blessed and glad that I was able to be part of such a lovely team, even though it's actually only been a little over a year.
 
先月の下旬に体操部から休部をしてから一年ちょっとなかなか無かった自由な時間を満喫しています。東京の寮を出るまでたくさんの人に会うことができてとても充実した日々を過ごしています。昨l日は体操部のみんなと公園でバーベキューをしました。留学の出発前にみんなでワイワイできて、とても楽しい一日でした。サプライズでみんなのメッセージ入りのシャツとアルバムをもらいました。体操部に入部して良かったな~と思える時間でした。
 





キックボール。最終的にボールが木に引っかかってなくなってしまったので、結果が決まらずに終わりました。
 
Kickball. The ball ended up getting stuck in the tree so the game ended before we got a final score. Haha
 



Talk soon!

No comments:

Post a Comment