Saturday, February 20, 2016

VLOG: MY DAY 19.02.2016

If you happened to read yesterday's post, you know that I was really frustrated with my museum vlog/editing app. I was ready to pay for the upgrade but then I realized that I have 3 free "trial downloads." I decided to take advantage of those 3 downloads and made vlog number 1 to let you follow along on my day as a student. It was beautiful day yesterday and I had a lot of fun filming and editing. Sorry for the shakiness but hope you enjoy!

昨日の更新でビデオの編集が上手くいかないと書いたのですが、悔しくていいものをアップロードしたいと思って新しいビデオを撮りました。お金を払ってアップグレードしたら好きな長さのビデオをダウンロードできるということでそうしようか迷っていたら、3回までトライアルとして無料でダウンロードできることが分かりました。気づいてよかったです。ということで、わたしの一日をちょっと撮ってみました。カメラが揺れている部分があるのですが、楽しんでもらえたら嬉しいです。



1 comment:

  1. 1日お疲れ様でした。おやすみなさーい だね。
    あゆちゃんの行動がよくわかったよ。人物は撮ると失礼になるけど次はフランス人の中で生活してるよ、というのも見せてね。

    ReplyDelete