Sunday, July 31, 2016

Last Week of July

My work schedule changes throughout the weeks so I'm working this weekend. I don't really have time to just sit down and write so this post is jut going to be a compilation of little entries. Sorry it's so short!

勤務場所の関係で休みが不定期のため、今週末は仕事です。ゆっくりブログを書く時間がないので今週は空いている時間に少しづつ書いたものを集めました。短くてごめんなさい。

I celebrated my friend/ex coworker's birthday with a group of friends. Happy 22nd!

一緒のレストランで働いていた友達が誕生日だったのでみんなでお祝い。22歳おめでとう。


Work was amazing today. I have a day off tomorrow but wish I was working...feeling really lucky that I'm working here.

今日は仕事がとても楽しかったです。明日は休みだけど働きたい。。。このインターンシップができて本当に良かった。

I want to finish up chores on a day off from work but I can't wake up. Guess I'm more tired than I thought.

仕事がない日はいっきにchoresを終わらせる。でもなかなか朝起きれない。思ってるより疲れてるのかも。

Got together again with some old coworkers. Super chill evening of talking, beer, and random games of UNO.

久しぶりに前のバイト仲間と集まって飲んだり、喋ったり、UNOしたり。とても楽しくて平和な1日でした。

My friend was visiting from Paris and we were hoping to meet up but I'm working on the exact days that she was here and times just didn't work out. Hopefully we'll be seeing each other again in another country.

日本で大学が同じだった友達がたまたまパリに来ていたので会うの楽しみにしていたら、友達のパリ滞在期間が見事にわたしの3連勤とかぶってしまって会えなかった。ほんとに残念だけど、また会えるかな。

1 comment:

  1. 毎日が充実してていいね。フランス語も流暢に話せるようになったでしょう。もう半分はフランス人?
    いっぱい吸収して下さい。

    ReplyDelete