Sunday, August 21, 2016

Cheesecake

I feel like this past week has been a week of great new encounters. I've gotten to know quite a bit of new people and I'm feeling blessed. The patissier that I met a couple weeks ago remembered that I love cheesecake and was kind enough to make me this really beautiful cake.

最近はなんだかいい巡り会いが多くて、パリでの残りの時間にいろんないい人に会うことができています。この前会ったパテシエさんがわたしがチーズケーキが好きだということを覚えてくださっていてなんとこんなにキレイで美味しいレアチーズケーキを作ってくれました。


Despite being from Southern California, I had never gone to FIve Guys before. It recently opened in Paris so I decided to check it out. Who would have ever thought that my first Five Guys experience would be in France. Good vibes and good food. 

出身の南カリフォルニア発のFive Guysがフランスにも上陸しました。手作りで美味しいということで有名なハンバーガーショップなのですが、わたしは実は一度も行ったことがあちませんでした。まさか初めてがパリになるとは思ってなかったです。噂通りのボリュームと美味しさでした。大満足です。




I am so sad to say that my internship ended yesterday. I could not have been in a better company and around better people. 

昨日1ヶ月半のインターンシップが終わりました。これだけ毎日が楽しいと思えた職場は初めてでした。これからの将来が楽しみにです。

1 comment:

  1. あゆちゃんお久しぶりです。美味しいもの食べてハッピーになれていいじゃない?
    残り少ない日々を大切に過ごしてね。会える日を楽しみにしています。

    ReplyDelete