Sunday, August 7, 2016

Good Food, Good Company

I never know what's going to happen at my workplace but that's what keeps me on my toes. Another successful week of learning and adventures finished. 

毎日何が起きるか分からない職場。やっている仕事は同じでも、予想していなかったことが起きるので楽しい!

I visited the restaurant that I worked at and met some old faces. Glad to see everyone doing well! I really loved this restaurant because everyone was, still is, really close. They even fed me a Tonkatsu dinner set😍😍

久しぶりに前のバイト先に行ってきました。みんな元気そうで良かった!みんなが本当に仲がいい、とても楽しい職場だったので、もう働けないのが残念。好きだったトンカツのまかないをご馳走になっちゃいました。


Got together with some of my friends from the restaurant (again) for dinner and had some homemade beef stew and crepe. We always meet up at the same person's house and the person is actually an amazing cook/pâtissier. Another amazing meal with good company. 

前のバイト先の仲間とまた集まって、今度は夜ご飯を食べました。毎回決まって集まっている家が料理上手なパテシエの人の家なので、美味しいものをいつもご馳走になっています。今回はビーフシチューとクレープ!



1 comment:

  1. 前のバイト先に行ってまかないを出してくれるとこってそんなにないでしょう。人には良くしておくべきです。結局自分に返ってくるから。いい繋がりができていいわね。大切にしましょう。
    実は私もブログ始めたのよ。アメブロです。探してね。

    ReplyDelete