Sunday, January 22, 2017

GOOD VIBES

I feel like January always goes by the fastest.
I can't believe there's only 9 more days.
This week I had a job interview. There were 3 people that came in one by one over the course of 2 hours and I felt like it was a bit of a whirlwind. Surprisingly, I didn't feel nervous at all.

1月も残すは9日ですね。
毎年1月が一番早く過ぎて行くような気がします。
今週は一つ就活の面接がありました。結果はまだ分かりませんが、2時間に渡って3人の方と入れ違いでお話をしました。初めての面接スタイルへの驚きからか全く緊張しませんでした。また少し成長できた気がしました。

MØ released a new song called "Don't Leave" and I immediately got hooked.
She's one of the few artists I really want to see live but right now, I'm just looking forward to her next album.

わたしが好きなMØという歌手がDon't Leaveという新曲を出したのでリピートとして聞いています。
ライブで見てみたいと思う数少ないアーティストさんの中の一人なのですが、アルバムが本当に楽しみです。


I've also been listening to Majestic Casual that compiles some really cool indie bands/singers onto one channel.

Majestic CasualというYoutubeチャンネルも最近お気に入りです。
欧米のインディーズの音楽をまとめているチャンネルなのですが、いい曲がたくさんあって毎回探すのが楽しいです。


My film of the week is "The Elephant Man," recommended to me by my sister.

今週見たThe Elephant Manという映画は妹のオススメ。

1 comment:

  1. 毎日寒いね、風邪引かないようにしてね。エレファントマンは古い映画だよね。怖いイメージ持ってるけど大丈夫だった?

    ReplyDelete