Sunday, January 1, 2017

Happy New Year

Happy New Year!
Hope this year brings everyone happy vibes to everyone!

新年あけましておめでとうございます。
今年もよろしくお願いします。

I'm finally on winter break and it has been the most relaxing and lazy period in the longest time.
Here are some films and books from the past week.

やっと冬休みに入り、あまり自分を追い込まずにマイペースに毎日を過ごしてます。

最初の週は家でダラダラ映画を見たり本を読んだり。




I went to Sarabeth's in Shinjuku with my friend for brunch.
They're apparently known for their egg benedicts but I had a hamburger instead.

友達と新宿のサラベスというカフェでブランチを食べました。
エッグベネディクトが美味しいところなのですが、わたしはハンバーガーを食べました。



The restaurant that I stopped by in Shinjuku called Mr. Farmer happened to be a vegetarian/vegan restaurant. I was so surprised but elated at the same time.
I had a vegan coconut curry, which I was extremely happy about as well as a vegan cheesecake.
I think this is my new favorite restaurant!

新宿でたまたま入ったMr. Farmerがベジタリアン・ビーガンレストランでした。
ビーガンのココナツカレーとチーズケーキを美味しく頂きました。




1 comment:

  1. あゆちゃんお疲れ様でした。卒論と就活を完璧で終えられたらいいね。
    時間がポッコリ空いたら鳳にも顔を見せてね。病気しない様気をつけてください。

    ReplyDelete