Sunday, February 19, 2017

Brother's Birthday

Sorry I ended up not uploading last week.
先週結局更新しなくてごめんんさい。

My brother turned 20.
We celebrated as a family with some Nabe, Takikomi-gohan, cake, and this bottle of sake that shares a kanji character with the one in my brother's name.
I started the application process for job hunting and while it should be an exciting process since I'm thinking about my future, I am stressed AF.

弟が成人になりました。
家族で一緒にお祝いしたのですが、弟の名前の中にある”翔”という漢字が入ったお酒をお父さんが買っておいてくれていました。
わたしにもとても飲みやすいお酒でした。
お鍋と炊き込みご飯も作ってくれて、最後はケーキもいただき、とても楽しくみんなで弟の20歳を迎えることができました。
今週のわたしはというと、就活のエントリーシートを書いたり、3月に本格的に始まる前の準備などをスタートしました。




1 comment:

  1. 翔洋の誕生日を合同でお祝いできてよかったね。こんな事が出来るんだね。世の中の進歩についていけないよ。

    ReplyDelete